Lunch

Har precis ätit lunch, korv och makaroner, just nu håller vi på att äta upp det vi har i frysen så det blir tomt. Så det blir sådär halv rolig mat, men det får funkar. Lär bli roligare mat när jag kommer hem igen;) Har nästan skrivit en sida på min debattartikel men jag tycker att det är svårt och det känns inte alls som jag har med det jag ska ha med, men ja vi får se, jag har till på torsdag på mig. Ska skriva lite mer nu tänkte jag, sen ska jag nog städa lite, se blir det lite mer skriva, sen middag, sen lite skriva, sen en spring tur och sen ska jag nog kolla på Desperate. Sen får vi se vad jag hinner med mer;) Men ja nu ska jag skriva lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0