Kväll

Ska snart krypa ner i sängen och läsa min Glamour, ska upp imorgon och jobba så det gäller att vara lite pigg. Jobbar från åtta på lördag också så det blir en tidig fredag kväll också! Sen på Lördag blir det fotboll, funderar på att se om Jon vill gå på lucky med mig också, måste träffa lite folk nu när jag är hemma igen! Är ledig söndag och måndag som det ser ut just nu också. På söndag ska jag till Sarah om jag så ska åka ensam, men hoppas i alla fall på att få med mig Malena! Sen blir det en lugn midsommar börjar sju dan efter;) Jag får ta igen det festandet sen när Mandis är hemma igen ordentligt tror jag. Bestämde idag att jag ska träffa henne en stund på kvällen den 4e när hon kommer hem:) Det blir underbart. Jag längtar, men ja nu ska jag ta och ringa Jon sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0