Kärlek

Hela min värld har nu varit full av kärlek i hela tre dagar! Det känns lite tomt just nu men faktiskt också skönt, jag är trött det har blivit max 13 timmars sömn på tre dygn och det är lite för lite för mig;) Men det är värt det, så värt det! Borde nu egentligen berätta om dessa tre underbara dagar och om alla fantastiska artister jag sett, men jag känner mig lite för trött och har lite för många bilder att går igenom och en EM final att se. Men ja, höjdpunkterna var som väntat Kent och Håkan. Kan man annat än fullkomligt älska dem?! Mycket lyckligare än så lycklig som man är när man ser Håkan eller Kent kan man nog knappast bli, ja det är verkligen lite tomt nu. Nu när jag tänker tillbaka på känslan under Kent och på de gånger som Jocke bad oss klappa mer, så kommer jag fram till att jag hade nog gjort nästan vad som helst som han bett mig om, ja det är en ganska stark och knepig känsla;) Med andra ord, man är inte riktigt sig själv i det läget;) Nu låter det här knasligt och tokigt, men det kan jag leva med, för sån är jag;)

Nu ska jag kolla på bilderna och lyssna på Kent tills jag tröttnar, lär för övrigt aldrig hända;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0