Känns fortfarande lika

Jag är fortfarande sjukt less och vet inte vad jag ska göra åt det, vill bara att sommaren ska ta slut och jag får börja plugga igen, bara plugga och plugga. Jag älskar att plugga, för det är till något jag vill blir. Alltså jag måste verkligen försöka ta mig samman nu, för min egen skull. Jag undrar också varför killar verkar ha svårt att umgås med tjejens tjejkompisar, medan tjejen alltid följer med träffar killens kompisar och är trevlig. När ska killar börja vara lika trevliga? Hm, ja strunt samma det är killens fel att han inte får träffa tjejen på flera dagar, fast ja det är bara tjejen som kommer lida av det i alla fall. Usch, vad deppig jag är, nu ska jag lägga mig under mitt täcke och tycka fruktansvärt synd som mig själv, som jobbar och sliter och inte är ledig en helg:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0