Jag är bara ljud

Jag skulle behöva en lång semester ensam och reda ut alla tankarna i mitt huvud. Jag vet inte vad jag göra längre, det känns som jag står vid sidan av mig själv och ser mig själv göra grejer av ren vana och det är inte riktigt så jag vill känna. Skulle vilja vara lite mer delaktig. Antar att det blir vad man gör det till, men jag då behöver jag göra något och det ganska omgående, jag behöver en förändring något som skakar om och göra så att alla bitar trillar på plats. Jag behöver helt enkelt jobba med mig själv, så ja det lär inte bli mer skrivet här. Det blir bara massa funderingar då. Nu ska jag äta mat och se på Sverige:) Ni får ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0