Helvetes jävla skit skatt

Jag är arg och jag är inte lite arg heller, jag är så inåt helvete arg! Varför kan det inte säga att de inte har mitt konto nummer och att det behöver det, det står ingen stans på mina papper som jag fått, kul att jag har 525kr kvar att leva på till 15juli, jätte roligt! Kul att jag kommer få lov att låna pengarna av pappa som jag trodde att jag skulle slippa vara skyldig honom och kul att jag är skyldig Jon pengar. Åh jag är så förbannad, varför kan de inte tala om det åh, nu ska jag äta femton chokladbollar bli tjocka och tycka synd om mig själv resten av den här dagen! Så om det inte händer ett under så lär jag inte dyka upp här mer under dagen heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0