Gympa

Nu har jag varit och gympat det var riktigt roligt:) Så ser fram emot det nästa vecka också! Sen blir det ett litet uppehåll eftersom jag åker på semester till Varberg en vecka, men sen när jag kommer hem ska jag verkligen komma igång ordentligt igen, gympan en gång i veckan och löpning tre gånger i veckan, ska springa Limsjön runt på tid sen i September, jag och mamma ska gå ner det minst till 35min, jag ska nog försöka lägga ribban ännu högre;) Är så himla peppad:P Men ja, vi får se om det håller i sig;)

Imorgon är det Peace and love! Det är jag också så pepp inför:) Ska skynda mig hem från jobbet och sen åka här hemifrån senast vid fyra, hämta Jon och sen mot Borlänge:) Underbart:D Massa bra musik, kan inte bli annat än bra;) Jobbigt att jag ska upp halv sju dagen efter bara, men ja de som jobbar på Clas ska upp tidigare, så ska väll inte klaga;) Börjar nio på lördag och tio på söndag, så det blir inte fullt lika jobbigt i alla fall! Sen jobbar jag måndag och sen är jag som det ser ut nu med semestern ledig i 12dagar, det är sjukt mycket, jag behöver inte vara ledig så mycket. Jag behöver pengar! Men ja, det är bara att bita ihop, jag hittar ett bättre jobb där jag kanske får jobba mer så småningom:) Nu ska jag kila till duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0