Guitar Hero

Förstår inte var den här dagen har tagit vägen, gick upp sju och var hemma här tjugo över sju. Sen har jag bakat, promenerat, lagat lunch och varit in till banken och fixat så att jag kanske får tillbaka min skatt i Augusti i alla fall! Och nu är klockan halv fem, hur kan man göra så lite och tiden går så fort? Stressande i alla fall, jag tänker alltid at jag ska läsa och ta de lugnt när jag är ledig, det får bli till Allsång på skansen ikväll det kanske;) Eller ja, vi spelar faktiskt ltie Guitar Hero nu och det är också att ta de lite lugnt, ska göra Jon sällskap nu!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh okej då förstår jag, men visst är det mysigt att bara få pyssla med dem :) Fick tillbaka kompletteringen igår, så nu är jag godkänd :) Så nu har jag sommarlov på riktigt ;) Kram

2008-06-25 @ 10:18:50
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0