God natt

Nu ska jag sova, kanske sista gången i mitt rum! Vi brukar köra att den som har sovmorgon får sova i sitt rum så att den andre kan smyga upp;) Jag är nog den som går upp först på fredag! Vi såg Elphant (tror det stavas så), den var sådär, seg tycker jag. Jag föredrog dokumentären om det hemska som hände i Cloumbine mer, för den gjorde verkligen som man förstod vad som hänt. Tycker att sånt kan vara hemskt att kolla på men samtidigt viktigt, hur tänker man när man gör något så hemskt, man måste vara helt psykiskt förstörd. Det framgick också väldigt tydligt i dokumentären att det båda var. Kanske kan man stoppa någon med hjälp av att sprida budskap. Vad vet jag. Nu börjar jag fundera lite för mycket. Nu vill Jon sova så nu ska vi sova;) God natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det låter spännande, jag har tyvärr ingen bil i helgen och mamma och pappa är inte hemma. Så det blir nog svårt. Men om du skulle känna för det så får du jättegärna komma förbi här och hänga :)

2008-06-04 @ 23:12:54
URL: http://silverfuck.blogg.se/
Postat av: Maria

Och btw. Elephant är en underbar film :D

2008-06-04 @ 23:45:08
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0