Fredag

Sitter hemma i Leksand nu, ja nu är det mitt hem igen. Först just nu en himla röra, vet inte var jag ska göra av alla min saker jag samlat på mig. Orkar egentligen inte skriva här heller, ska upp och jobba klockan nio imorgon och det har varit en tuff dag med mycket intryck. Vi får se hur helgen blir. Just nu behöver jag ägna tid åt mig själv, min familj och framför allt Jon som jag önskar inte var i Stockholm just nu. Önskar att jag kunde klappa på honom, framför allt önskar jag att det inte blir en för sen natt för honom och de andra. Jag försöker alltid se världen som god och underbar, men ibland vet jag faktiskt inte om jag tror på det själv. Inte idag i alla fall, idag blir jag arg när jag tänker på världen, riktigt arg. Men jag kan inte göra något åt den bara tänka på er som världen jävlas med idag! Nu ska jag gå ner till min syster, sen ska jag sova, ska upp tidigt. Imorgon blir det alltså jobb och har Jon sen kommit hem från Stockholm i natt och känner att han orkar träffa mig så spenderar jag nog kvällen där med honom! Så det kanske blir lite dåligt uppdatering, men jag kommer igen när allt här är lite mer på sin plats!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0