Fredag

Mina dagar går så fort när jag jobbar och jag hinner verkligen inte skriva här, så när det blir tomt så vet ni vad jag gör. Jobbar imorgon också, åtta till tre. Tur det i alla fall bara är åtta till tre. Men sen kommer jag hem, går ut och går, äter middag, dammsuger, springer, koller på tv och sen är det sängen. Just nu är det inte kul, just nu vill jag göra något mer. Jag vill göra något mer av mitt liv, jag har aldrig känt så förut, jag har alltid känt mig så nöjd med min val. Sen kom hösten och den var okej, fast lite tråkig. Och sen våren och jag ångrade att jag flyttat, mest för mitt boende och för att Jon bestämde sig i februari, om inte tidigare för att vara kvar. Och nu sitter jag här och önskar att jag inte satt här utan var ut och levde livet, jag vill leva livet! Hur ska jag göra för att lyckas leva livet?! I Jag ska börja med att träffa människor, alla mina vänner jag faktiskt har. På söndag ska jag till Sarah vare sig Malena eller Angelica ska med. För jag vill träffa Sarah. Och någon dag ska jag träffa Maria för livet är mycket roligare med henne! Så vilken dag passar Maria? Sen ska jag chocka världen genom att börja vara upp sen trotts att jag jobbar eller inte orkar. Jag ska inte säga att jag inte orkar eller inte har tid. Det finns inte längre för jag har tid, jag sa aldrig förut att jag inte hade tid och inte orkade. Och det var kul, så nu har jag tid! Och jobbar jag dagen efter så har jag tid men kanske inte till tre på natten. Ja nu vill jag göra roliga saker i mitt liv! I vår åker jag till Australien om jag så ska åka ensam, jag vill lära mig surfa!

Jag känner mig så less på mig själv;) Men det ska jag sluta med! Nu ska jag ut och springa eller klippa gräsmattan vi får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, vet du, jag vill inte ens vänta till midsommar. kan vi inte ta en fika eller nåt i veckan? Jag kan åka till leksand och så går vi till siljan eller nåt. :)

2008-06-15 @ 20:25:16
Postat av: Maria

btw, det var jag som skrev det där ;)

2008-06-15 @ 20:25:37
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0