Fix

Har nu hunnit både mumsat i mig pannkakor och middag i form av fiskpinnar och mos. Andra gången den här veckan, men ja det var vad vi hade i frysen. Imorgon blir det köttbullar till lunch för min del, Jon skriver sin sista tenta imorgon så han äter ut. Till kvällen blir lite blandad kompott, eller ja Joonas sa något om att Augustin ville äta middag. Vi får sen finns lite små saker kvar i frysen bland annat lite frusen dill;) Känns som jag mest bara äter hela dagarna för att allt ska ta slut åt alla, känner mig lite lätt som en köttbulle;) Men ja, jag ska faktiskt ge mi ut och springa strax och jag har faktiskt gjort ren garderoberna och tagit ner gardinstången, så jag äter inte hela tiden, bara nästan;) Men ja nu ska jag göra mig redo för spring turen. Sen blir det nog film, tror nämligen jag är klar med artikeln, ska kolla den en sista gång imorgon bitti sen så. Blir nog till att sola, läsa lite bok som inte har med skolan att göra, blogg lite, packa lite, äta lite imorgon, har inte fått tillbaka mina pengar rån skatteverket ännu så det blir inge shopping;) Men ja nu skulle jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0