Färdig städat

Japps nu har jag städat rummet och det luktar ny städat här inne:) Önskar att det kunde gå lika bra med skrivandet, men det gör det inte. Har skrivit mer än en hel sida och det står bara massa skit och jag har inte ens hittat allt jag skrivit i litteraturen;) Men men, jag ska sätta mig ner och försöka skiva en timme nu igen, sen ska jag gå ner till Ica och handla lite. Kanske köper jag lite mörk choklad, är sugen på godis men borde inte äta så mycket som jag göra. Nog för att jag tror att det löser sig när jag kommer hem, men i alla fall;) För att bli av med mitt socker beroende måste jag börja någonstans! Ja, jag ska försöka skriva lite nu igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0