Bokterapi

Idag har jag läst ut boken som jag har hållit på med i nästan en månad tror jag. Det är svårt att få tid till att läsa när man ska läsa kurslitteratur. Nog för att kurslitteraturen också är bra ibland, men det är alltid krav på att man ska läsa den så det blir ingen avslappning. Men nu till saken jag skulle berätta från början. Jag ska som sagt börja jobba med mig själv, så nu har jag plockat fram de här två böckerna. The Secret har jag läst och innehållet i den boken tror jag på, jag tror på att man drar till sig saker och jag tycker absolut att ni som inte har läst den ska läsa den, sen om ni tror på det eller inte det gör ni som ni vill. Jag tror på den och anser att livet blir lite enklare om man tror på den! Mia Törnbloms bok har jag börjat på efter att jag varit på en förläsning med henne, föreläsningen var helt fantastisk! Boken ja den började jag bara på sen tog jag sommarlov och glömde den. Men ja, nu ska jag läsa den och ta till mig det som står! Men jag tror att det är två böcker som är bra om man jobbar med sig själv, så jag ska testa det. Sen ska jag skaffa två fina böcker och anteckna i. Man får så mycket tankar och idéer när man läser såna här böcker och det är bra att skriva ner de idéerna så man inte glömmer bort dem.




Men ja, nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ooh vad kul :D hihi. då slutar vi samtidigt på onsdag då. vi får väl höras av per telefon liksom ^^

Fan vad pepp jag blev på livet just nu. puss på

2008-06-16 @ 23:04:46
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0