Alltså

Jag kommer hem, ser att Jons cykel står där, jag ringer ingen svara, jag plingar på och höra att hans dörr är öppen, en i hans korridor öppnar, hans dörr står på vid gavel, alla skor är där, datorn är på och mobilen ligger i där. Men var är Jon? Ingenstans kan jag hitta honom, jag hoppas för hans skulle att han är tillbaka vid fyra, annars ska jag köra över honom med cykeln eller börja bli orolig. Jag får seriöst jätte damp på honom när han inte kan använda sin mobil, jätte damp! Nu kommer jag blir arg och det har jag inte tid med. Jag behövde liksom hjälp med cykeln! Sadeln krånglar så jag behöver hjälp, vill inte hamra sönder den;) Men ja, jag ska försöka få tag i honom och sen plugga tills jag ska laga mat vid fyra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0