Torsdag

Tur jag är ledig idag igen, har nämligen inte fått på mig något annat än morgonrocken ännu. Sov lite klent i natt, då jag fortfarande hade ont i huvudet och naturligt vis inbillade mig att jag skulle bli förlamad i halv kroppen, tror man kan bli det av hjärnblödningar. Men nu var faktiskt inte det här mer än inbillningar;) Men ja, jag har haft en ganska trevlig natt legat och kollat på OC och Adam Brody, tur man har honom som sällskap på nätterna om man behöver. Fast helt vill jag faktisk sova på nätterna, jag kanske få ta en eftermiddags tupplur senare idag;)

Har inga planer för idag alls, skulle till Jon egentligen men han hade träning så det kändes inte som en jätte bra plan att åka till Djura och sitta där ensam;) Får bli till att laga lite lunch, stekt potatis och falukorv, sen kanske se en film eller läsa tidning eller städa huset, känns som att det behövs men lite jobbigt att göra det själv;) Men ja, till att börja med ska jag klä på mig lite kläder och fixa till mig lite. Sen ska jag hänga ut tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0