Torsdag

Det är blogg torka på alla bloggar jag brukar roa mig med att läsa, det är i för sig blogg torka här hos mig med. Jag gör inget vettigt mer än läser böcker, ser på film, sliter på mitt jobb och så;) Fast idag har jag åkt båt, varit ute sen klockan ett sen kom vi hem vid sex och sen har vi varit och handlat, vi har handlat men inte lyckats få någon mat till ikväll. Jag är döds hungrig och i den här familjen äter vi annars aldrig efter klockan sex, men ja det semester. Ska i alla fall äta en kebabtallrik utan sås nu, det är mjölk i såsen eller något sånt;) Men ja den här dagen har inte varit så intressant, den igår var lite roligare och underbar också:)

Först rid turen med Sarah, sen var jag till Borlänge och åt middag med Maria och sen fick jag ett sms från älskade Amanda, så hon satt här och pratade med mig i två timmar:) Det var en väldigt bra dag:) Men nej nu ska jag äta mat!

Kommentarer
Postat av: Emma

2008-07-26 @ 13:26:24
URL: http://emmalindestrom.blogg.se/
Postat av: Emma Lindeström, med e :D

VAA !!

Heter du också Lindeström ?? Med E ? :O :D

WOOOOW.. Första människan som jag får veta heter likadant ! SHIT. e

2008-07-26 @ 13:29:19
URL: http://emmalindestrom.blogg.se/
Postat av: Emma

och dessutom verkar du tycka om Kent ?? :D " I värsta fall så kan jag bidra med en känsla " Hihih, ska på deras konsert den 1 augusti här i Norrköping.. HIHI. Kramar Emma

2008-07-26 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0