Tisdag

Fortfarande aningen snuvig och huvudvärken sitter liksom fast. Direkt jag får upp pulsen så sätter den sig i hela huvudet, sjukt jobbigt. Men sitter här och varvar ner lite med en kopp te, ledig imorgon och på torsdag. Imorgon ska jag träffa tjejerna vi ska till Malena och fika lite:) Så ska baka lite imorgon på förmiddagen och sen åka upp dit. Jag och lillebror blir ensam hemma då också, de andra ska upp till Sälen och kolla på stugan som de kanske ska köpa sen. Jag hoppas pappa bestämmer sig för att köpa den det vore toppen att kunna åka upp dit ibland, helt underbart:) Att bara få vara och ta de lugnt under halvåret det inte finns snö och sen att kunna åka skidor på vintern:) Ja, jag hoppas verkligen det blir så! Idag har jag fixat ännu mer inför min studier, det känns som det kommer bli bra, det är alltid lite jobbigt att böjar om på nytt och lära känna ny människor och så. Men det löser sig alltid så jag är inte så orolig, bara jag är igång igen med pluggandet och så, då löser sig nog allt annat. Det känns alltid lite lättare när jag börjat planer och få struktur och ordning i livet igen, jag är glad att jag alltid är ute i god tid med allt jag gör, livet blir lättare för mig då. Så ja, jag har bestämt mig för att det här blir bra, så det blir nog det. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0