Svensson svensson och Kung fu panda

Det har jag ägnat kvällen åt att se på tills nu. Jag varierar lite i alla fall igår var det Desperate och OC, fast ja det var kvällen och natten. Men i natt ska jag sova, som en stock. Nu är alla hemma igen också så då kan jag känna mig lite mer säker;) Måste sova också har ett jobb att gå till imorgon. Fast så jag önskar att jag fick vara ledig, jag får helt enkelt satsa på att vinna pengar på en trisslott eller något så jag slipper jobba;) Behöver en bil också har letat lite, men jag är så kräsen jag vill bara ha nya, fina och sportiga bilar. Helst från 2008, det kan jag drömma om;) Men ja, drömma kan vara trevliga om man själv får bestämma vad de ska innehålla;) Ska försöka drömma trevligt i natt nu när min huvudvärk börjar släppa, ska låta den försvinna helt den här veckan, sen ska jag börja träna igen! Jag längtar, det är som en drog, jag känner mig bara fullständig när jag har fått hoppa och skuttat eller sprungit en rund, så jag längtar verkligen. Men nej vet ni vad nu ska jag gå och lägga mig och läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0