Söndag

Lider av allmän trötthet just nu, jobbet håller på att köra slut på mig och det blir inte bättre av att alla inte jobbar. Har legat i sängen sen jag kom hem, förutom när jag åt middag. Har tydligen gnidit mig i ögonen också, mascaran är helt utkletad och jag orkar inte byta kläder, ser ut som ett troll med håret spretandes åt alla håll. I natt sover Jon här och jag tror jag kommer sova som en stock. Längtar tills onsdag och torsdag då ska jag sova fast ja på tisdag var det en sen utgång inplanerad, men jag ska nog orka med det också;) Har inte varit ut sen 5juni och då var jag nästan nykter, nyttigt för kroppen är det i alla fall. Nej ni, jag orkar verkligen inte blogg alls, ska sätta mig och kolla på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0