Sliten

Jag har den där jobbiga snart bli förkyld känslan kvar i kroppen ännu, men jag ignorerar den, Ska träna, vill träna! Så mycket äppelpaj som jag åt till eftermiddags fika måste jag träna;) Jag måste verkligen sluta äta så här mycket onyttigt annars kommer jag bli en köttbulle och det vore inte så roligt;) Det är tur jag har det jobb jag har, man rör på sig en hel del! Men ja, ska testa att gå på gympan får se om det blir för jobbigt, tänkte gå och lägga mig tidigt inför jobbet imorgon, det är tur det bara är på torsdag och fredag kvar jag behöver verkligen få sova mer och ta det lugnt. Har tagit det lugnt idag och sovit ända tills tio, men en dag då och då räcker inte för att bli helt utvilad känner jag. Ser verkligen fram emot semestern:) Men nu ska jag gå och byta om och så är så seg så det kan ta sitt lilla tag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0