Sjukt trött

Sitter här och lyssnar på Johnossi och snörvlar, håller nog på att bli förkyld, inget jag har tid med nu när jag har två jobb dagar och en semester framför mig. Så jag ska ta det lugnt idag, fast jag vill gå på gympan ikväll, vå får se hur jag gör, det beror på om halsen ger upp helt;)

Igår var jag till Sarah på kvällen med Malena. Vi grillade och pratade och planerade in lite dagar då vi skulle ses, vi är så dåliga på att ses annars;) Så jag har en fest inplanerad under hela sommaren nu;) Den 29e juli, för då är det Classic Car i Rättvik, brukar vara ett väldigt drag, fast var inte där förra året. Vi brukar vara där med pappas bil annars, fast den går inte att köa med;) Dagen efter vet jag nämligen att jag är ledig för annars blir det för många dagar i rad;) Var ute och gick med Sarahs hästar också, kanske får rida någon annan dag, jag menar jag har inte suttit på en häst på ett halv år och det börjar bli lite jobbigt nu!

Men nej vet ni vad, jag måste ta på mig kläder nu känner jag och kolla vädret. Idag ska jag boka klipp tid, gå in och handla lite saker jag behöver till semestern och sen fixa med min vikarie papper, läsa bok, packa och ja sen få vi se kanske gympa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0