Semester

Ja då har jag då åtta dagars semester, sitter här och känner hur skönt det känns:) Äter lite godis, fast bara lite resten ska jag ha imorgon i bilen. Funderar på att se på lite tv eller läsa klart min bok, har inte bestämt mig ännu men hittar nog på något snart, för övrigt känns de grymt skönt att bara sitta och dega:) Imorgon ska jag upp typ sex, för vi ska åka vid sju eftersom vi vill undvika att bli kokta i bilen, inte för att det brukar vara någon risk nu för tiden när man har AC, annat var det när jag var liten då var det varmt i bilen;)

Nej men vet ni vad nu ska jag ha semester både härifrån, från jobbet och från Leksand så tänker stänga av den här och ge den till min bror han ville ha något spel på den.

Fast kan berätta lite vad vi tänker göra, vi åker då till Varberg ett mysigt ställe:) Jag har varit där två gånger förut faktiskt, men i år ska min morbror och kusin med, de har inte varit med till Varberg förut;) Dessutom ska mormor och morfar bo på Spaet i Varberg från söndag till fredag, så vi massa släktingar;) Blir mysigt! Vi hoppas på att det blir fint väder så vi kan bada, om inte så ska vi bland annat på Liseberg:D Just den dagen gör det inget om det inte är strålande sol faktiskt. Ja jag vet inte riktigt annars, vi får se vad vi hittar på, blir skönt vad vi än gör vila och äta gott och leva gott;)

Nej nu ger jag mig, hörs igen lördag den 12/7;)

Kommentarer
Postat av: maria da king

ah men juste. jag glömde ;) Kan vi inte träffas när du kommer hem då? Ha så kul i varberg raring ^^

2008-07-05 @ 22:05:45
URL: http://silverfuck.blogg.se/
Postat av: maria da king

Nejdu sandra, nu får du allt ta och komma hem igen. Detta håller inte ^^

2008-07-09 @ 13:07:50
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0