Segt

Vårat internet går sjukt segt idag, så irriterande när detta är enda dagen jag verkligen kan sitta här och nörda. Jag trodde nämligen att det skulle var jätte varmt och fint väder idag, men där fick jag fel. Sitter här i jeans shorts och linne bara för sakens skull, men så varmt är det inte, så jag håller mig inne. Det får bli jeans när jag går in till Noret och fixar allt det jag ska. Någon klipp tid har jag inte lyckats få, de hade nämligen stängt idag så kunde inte boka tid, det är typiskt när man väl tar tag i det;) Får försöka komma ihåg att ringa efter jobbet imorgon, måste ha en klipp tid! Jag har nämligen inte klippt mig sen i December och jag har en grymt läcker utväxt också;) Men jag kände att det inte var någon idé att gör något åt saken innan jag åker till Varberg, kommer jag bada i havet så blir det så himla slitet ändå;) Min början till förkylning vill inte riktigt ge med sig, men jag tänkte träna ikväll för är bara lite snörvlig, vi får väll se hur det går;) Nej vet ni vad nu ska jag byta kläder och gå inte till Noret, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0