Onsdag

Min huvudvärk hade börja ge sig igår, skönt tänkte jag, kanske kan jag börja träna snart igen för jag längtar efter att få ta en spring tur. Så tänkte inte mitt huvud, igår kväll fick jag en sån där hemsk huvudvärks attack igen, visste inte vart jag skulle ta vägen, det känns som att huvudet ska sprängas. Och varje gång hjärtat slår så pulserar det upp till huvudet och man bara viker sig av smärta. Stackars Jon som sov här och skulle upp sex fick lite dåligt med sömn eftersom jag mest låg och vred på mig halva natten för att försöka få en lugn stund från huvudet. Det värsta är att fast jag har sovit åtta timmar, jag hade turen att ha sovmorgon idag, så sitter värken kvar, inte lika tung, men direkt jag går lite fort så pulsen och hjärtat ökar takten blir det jobbigt. Så nu så blir det varken träning eller en snabb promenad, jag måste helt enkel gör allt för att inte få upp pulsen, hoppas att det ger med sig under dagen så den blir lite lindrigare, ska träffa tjejerna och vill ha så här ont då. Tur jag är ledig från jobbet, hade nog inte fixat att jobba idag. Men nu ska jag klä på mig och plocka ur diskmaskinen och så.

Kommentarer
Postat av: Emelie

aa jag letar för fullt, men d e ju lite svårt att hitta nåt i uppsala ;) ja du måste titta förbi om du är i uppsala nåt, det vore jättekul :) Hoppas din förkylning ger sig så du blir frisk snart, aa jag förstår inte riktigt hur jag har kunnat blivit brun för d e ju så dåligt väder hela tiden ;) kram

2008-07-16 @ 18:10:58
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0