Onsdag

Usch vad jag är dålig på att skriva här, men har så mycket annat för mig. Kommer nog tillbringa mer tid här i höst igen när skolan börjat, blir lätt att man skriver här för att skjuta upp skolarbete;) Fast jag längtar faktiskt en hel del till att börja skolan igen och tro det eller ej, läsa massa litteratur! Helt sjukt låter det, jag är sjuk;)

Imorgon är det sista avsnittet av "Stjärnorna i psykbunkern", det känns riktigt vemodigt måste jag säga. Har förgyllt de 24a senaste dagarna. Nu tänkte jag skriva att jag vill att Kent skulle flytta in här med mig, fast det var inte riktigt sant, för jag tror det skulle bli lite jobbigt och trångt för den delen, jag menade var att det är trevligt att ha något att följa som en julkalender, lite tomhet. Fast ja det är inte alls i likhet med en konsert, för då är det tomt. Åh jag vill på konsert igen, nu!

Vad mycket jag lämnar ut om mig nu för tiden;) Men ja för er som vill vet så jobbar jag mest, läser lite, umgås med människor, sitter här;) Alltså allt det här som jag borde gör som att lägga in bilder på datorn, fixa mitt rum klart (har fortfarande inte bytt kort eller tidskriftssamlare), boka en klipp-tid, rensa min garderob... Listan kan bli lång, inte så intressant för er att veta kanske;) Jag har sommarlov säger vi, imorgon ska jag jobba sista dagen på mitt tre dagars pass, så jag blir ledig på fredag:) Skönt blir det! Sen att jag jobbar sju hela helgen det har jag förträngt. Nu ska jag hitta på något annat!

Kommentarer
Postat av: Emma

Okeej, det låter ju lite sådär nostalgi aktigt. att det liksom funnits ett tag i släkten osv :) för vårat är ju liksom taget från ingenstans. Lagt dit ett e mitt emellan bara :) Men ja, det var lite chockerande faktiskt :D :D men ändå kul.. hehe. hoppas inga fler heter så bara ;)

Okej, låter skönt och träna faktiskt.

Jag har varit iväg och köpt en ny mobil som du kanske läste, och sen varit iväg och badat o simmat lite. Varmt som tusan va de i vattnet :)

Några planer nu mot augusti? :)

kram

2008-07-31 @ 00:04:37
URL: http://emmalindestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0