Onsdag

Kvällen började bra, men ja den spårade ur;) Orkar inte gå in på vad och sånt, orkar inte alls nu vill jag bara lägga mig och sova;) Men ja, vi var upp redan vid tio idag i alla fall sen har jag och Sarah tagit oss en ridtur. Det var lycka det, jag som inte suttit på en häst på ett halv år, var roligt att testa något nytt också, Sarahs hästar är nämligen Western ridna. Så det är fantastiskt känsliga och lyhörda, vilket jag bara tycker är roligt:) Så ja, det får vi ta och göra om någon dag är framöver:) Nej vet ni vad jag är för trött för att sitta här, ska ta en duscha, byta till ett nytt linne, sen ta en kopp te och sen kommer nog Jons pappa och hämtar mig! Ska till Borlänge och lämna in klockan och träffa Maria för middag, ska bli jätte trevligt:) Sen ska jag hem och sova och sova riktigt riktigt länge. Sen ska vi ut med båten imorgon hela dagen. Men ja nu ska jag duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0