Ny månad

Ny månad, ny tag;) Skulle varit ledig 12 dagar på rad nu egentligen men fick precis två dagars jobb, bra för min ekonomi, minde kul för mitt lediga liv;) Men ja, det är bra! I natt har jag och Jon sovit i hans tält som han fick när han fyllde år, gick bra, fast det var lite väl många djur här som förde oväsen;) Speciellt kossorna och sen några fåglar. Men ja, jag sov bra, tror jag skulle sova bra vart som helst är så himla trött av mig just nu. Tror jag ska gå ner till Jon nu och börja sen en film, sen blir det lite lunch och sen ska jag åka hemåt, ska nämligen åka upp till Sarah i Rättvik runt tre tiden idag, det blir trevligt vi ska grilla och hade mysigt:)

Förresten så har jag blivit uppskriven som vikarie på förskolor, förskoleklasser, fritids och sen lågstadiet, hoppas på att få lite jobb där till hösten när jag inte plugga:) Vart riktigt glad när hon ringde och bad mig komma och fylla i papper någon dag, alltså det är väl inte så stort att bli vikarie, men jag tycker i alla fall att det ska bli kul:) Gav mig en positiv kick:)

Men ja nu ska jag gå ner och se på film, som vanligt har jag mycket för mig, så får se hur det blir med bloggandet idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0