Nu blir jag arg

Alltså, min bror kommer snart att ligga under våran gräsklippare här ute! Han ligger och tar upp hela bredbandet, jag kan knappt, efter typ fem minuter komma in på min blogg, när jag väl tar mig tid att blogga! Egentligen är det här ett i-lands problem, som så mycket annat. Hur jag ska få plats med fyra par skor till Varberg till exempel, när jag skriver det här låter det faktiskt he ltsjukt, vad ska jag med fyra par skor till under en vecka? Jon såg min väska idag och frågade som vanligt vart jag skulle flytta, han är rolig han;) Vad han dock inte visst var att ett par av skorna inte gick ner i väskan så det åker löst i bilen och att jag ska ha min svarta väska, där jag bukar ha min plånbok och kamera och så i, med mig också. Den rymmer lite mer än en kamera och plånbok, man behöver nästan bara den som man ska bort över helgen, men ja den lilla grejen höll jag för mig själv;) Det är bra med stora väskor, Amanda hade alltid stora väskor till Lucky förra sommaren, så hon fick plats med en helt extra klädsel i fall det var kallt när man skulle hem, smart av henne tyckte jag. Jon där emot han skulle nog inte förstå den principen, men ja han är kille;)

Men ja, nu ett till I-lands problem att sova ordentligt, jag måste skärpa mig speciellt nu när jag är så förkyld och min högra arm håller på att säga upp sig. Jag burkar inte känna av mina leder så ofta,men den här veckan har varit hemsk, kanske får köra på mammas grej och sluta äta mjölk och mjöl, det har i alla fall tagit bort både hennes och mormors ledverk och mormor har ändå ms. Har men sett dem så tror man faktiskt på att funkar, dock har jag inte så jätte jätte ont och sen orkar jag inte sluta med både mjölk och mjöl nu innan semestern får blir när jag kommer hem, nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0