Mat

Mat är lite svårt just nu, jag försöker låta bli mjölk och mjöl för att se om min arm slutar ha ont, gör den det är det värt det! Men eftersom jag får mat på jobbet är det lite krångligt, blir lite lite mat om jag hoppar över t ex makaronerna, så idag fick jag lov att äta dem. Men det är det enda sen har jag inte använt varken mjöl eller mjölk och då har jag till och med gjort chokladbollar;) Det vart på boveteflingor och mjölkfritt margarin. Ska smaka dem snart och se om de är goda. Ikväll är det Allsång på skansen och Morden i Midsommer så då lär man ha något gott att äta, så det blir chokladbollar och sen jordgubbar:) Blir mums! Nu ska jag gå och göra Jon sällskap, sen tv och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0