Måndag

Min trötthet sitter kvar, den har liksom klistrat sig fast i hela mig, det är med långsamma steg jag tar mig framåt, mina steg går helst emot sängen. Och trotts den här känslan har jag gjort massor sen i onsdags;) Jobbat fredag, lördag, söndag, festat, umgåtts med Mandis, varit hemma hos Jon. Ja, jag har verkligen gjort massor, hittills idag också fast jag är ledig och allt. Vaknade när Jon skulle upp vid kvart i sex, hans familj är bortrest vilket betyder att han är massa djur att gå mat och släppa ut;) Men jag somnade om en stund, sen kom han in och sa att han skulle åka till jobbet så då vaknade jag igen, sen precis när jag håller på att gå in i sömnen igen så ringer han, då har hans skjuts inte dykt upp ännu, så slängde på mig det kläderna jag hittade på golvet och sen körde jag rally till Insjön, Jon tyckte det inte gick så fort, men då ska det talas om att jag följer hastigheterna för det mest, vill åtminstone har kvar körkortet tills min prövotid är slut;) Sen åkte jag tillbaka till Djura och somnade om och sov tills klockan var halv tio åt lite frukost och gick ut och mockade hos hästarna. Så då slapp i alla fall Jon göra det! Sen nu har jag kommit hem och sitter här ska laga lunch snart tänkte jag, läsa lite bok och ta det lugnt idag. Blir en spring tur på kvällen dags att börja hårdträna igen nu! Blir skönt kanske kan det ge mig lite energi igen:) Men nej nu ska jag gå ner och kolla till Ebba och hennes kaka!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud!! Det är verkligen hur stort för mig som helst att stöta på någon såhär. Jag berättade för mamma förut och hon vart helt tagen. haha! Eftersom vi aldrig har vetat av några mer som heter Lindeström.. Hur länge har du haft de efternamnet?? :D

Åh, jaa, jag längtar som tusan :) har ju också en kent låt på framsidan av bloggen (a) Dom gör bara sååå bra texter..

Kent drar ju mycket folk, så enkelt är de bara! :)

Händer ikväll för dig då?

2008-07-28 @ 19:43:52
URL: http://emmalindestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0