Måndag

Jag känner mig fortfarande ganska hängig, lite av huvudvärken har suttit kvar hela dagen och jag är fortfarande snuvig. Men jag ska äta lite middag och sen är jag nog lite piggare igen:) Tänkte försöka orka ut och springa ikväll, känns som jag behöver det efter min semester vecka. Håller på att fixa mitt liv inför hösten lite, fixa tillgodoräkning av kursen, studiemedel, se till att jag hamnar på rätt högskola och sådär. Börjar bli lite mer planerat nu, fast ja, det kommer bli tuffa veckor är jag lite rädd för men hoppas jag kommer hinna plugga bra ändå. Pluggar heltid, kommer jobba extra på Dalle och vikariera på förskolor och skolor här i Leksand, dessutom ska jag pendla är det tänkt och jag klara mig inte utan min träning, så ja det bli fullspäckat känns det som. Men jag ska testa, sen får vi se om det funkar kan blir för jobbigt att både jobba så mycket och pendla. Då får jag fundera på att flytta till Falun, men just nu känns det som att det blir lite svårt att bo i Falun och vikariera i Leksand, och det känns viktigt för mig är här jag ska jobba sen. Men ja, hösten böjar få lite struktur så snart kanske det känns lite lättare igen:) Nu ska jag gå ner och äta skriver mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :D Jo det rullar på, ibland uppåt och ibland neråt, men that´s life ;)Lederna är sådär, har tyvärr inte blivit nå bättre så ska snart få byta till nåt annat, så får se om d hjälper istället :) Hur är allt med dig? Hade ni det bra i Varberg på semester? Jag vet visst går tiden fort, snart börjar ju skolan igen känns det som. Just det Peter kom in på veterinär i uppsala, så jag är glad :D Håller på och letar lägenhet för fullt nu :) Saknar grupp röd väldigt mkt..

2008-07-14 @ 18:31:30
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0