Lördag

Min dator säger att det är sol och nitton grader i Leksand. Ha! Jag har själv stått och kolla på detmörka molnen ta över den knappt blå himlen, det spö regnar nu. Igen! Fast underbart vackra var molnen och jag tycker regn är mysigt, vill ligga under en filt, kolla på film och äta godis resten av mitt liv. Fast nu kom jag på att jag inte ens äter godis eller jo 70% mörk choklad för det är ingen mjölk i den. Första gången sen jag slutade i söndags som jag verkligen längtar efter en marabou bit, men nej nu ska jag testa det här fullt ut i minst fyra veckor. Stressen på jobbet gör lätt att man blir sugen på godis, man behöver en sockerkick för att ha energi på kvällen. Har varit en kämpig dag idag och jag börjar bli små irriterad på människor som inte jobbar, men ja de kanske helt enkelt inte vill jobba. Jag känner många människor som inte vill det och ja, det får de göra som de vill. Jag är glad jag har ett jobb medan jag väntar på min examen till mitt dröm jobb:)

Jon ringde på väg hem från Uppsala, de har varit dit och hämtat hans grejer och städat rummet. Det sticker lite i mitt hjärta när jag tänker på min korta tid där, men jag tänker förtränga det som gör mig ont. Det här blir bra, jag ska se till så att det här blir bra:) Nu ska jag ta en dusch, det kan förgylla livet en smula:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0