Fredag

Min bror sitter och lyssnar på Hjalle och Heavy, där har vi nostalgi. Jag och Anna var kär i dem när vi var små, hahaha;) Fast inte som vi var i Per Gessle, men nästan lika;) Det är typiskt min bror att lyssna på massa gamal musik han har lyssnat på Aqua och sånt för ett tag sen också, han har inget liv nu när han är ledig hela sommaren;)

Men men, idag har jag varit på jobbet igen, var helt okej. Men bäst var att åka därifrån och veta att man har semester i hela åtta dagar, kommer gå super fort men ja, det blir skönt:) Så ja jag ska försöka packa klart, stryka lite kläder och fixa till rummet lite, är så mycket trevligare att komma hem till ett städat rum! Sen ska jag och bror in och handla lite godis till bil resan imorgon också och jag ska fixa lite fler desperate avsnitt som jag kan kolla på i bilen, om jag nu inte blir åka sjuk av det. Ja jag ska nog börja fixa med något nu, skriver lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0