Fredag

Känns inte alls som fredag, men ja det är det i alla fall. Börjar sju imorgon så jag ska sova tidigt, vi får se hur det går med det är i alla fall planen. Brukar gå ganska lätt att sova när jag läser lite innan så får lägga mig tidigt och läsa! Läser "Självkänsla nu!" innan jag somnar riktigt peppande inför dagen efter, en bra van jag ska hålla i. Bara läsa positiva böcker innan jag somnar. Förresten det här med att jag inte skulle lyssna på Kent funkade inte, men det var inte mitt fel det var radion på jobbet;) Var ganska lugnt på jobbet idag, men fasar för imorgon, men ja vi fixar det nog:) Har bara fyra dagar kvar sen är jag ledig två, inte illa;) Då har jag bestämt att det ska festas ska bara övertala de andra tre också, man måste leva livet medan man kan;) Det är synd att jag och Amanda har så mycket helg jobb, längtar efter att gå ut med henne också:) Hon kommer hem redan på Torsdag, jag längtar:)

Livet känns lätt igen nu, jag hoppas det håller i sig. Men ja, jag börjar få koll på vad som ska fixas och göras, dessutom har jag mycket att göra så hinner inte riktigt känna efter heller, det är nog bara nyttigt. Nu ska jag lägga in bilderna sen semestern:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0