Damp

Åh, mitt liv och min dator är så jäkla seg, blir så less. Jag är helt slut, kanske beror på min förkylning också. Idag har jag jobbat hela dagen, inte en fika rast! Så ville bara sova när jag kom hem, men det första jag hörde när jag öppnade dörren var; "Du ska laga mat och ringa mamma!". Yees tänkte jag då vad roligt. Men ja, det vara bara att göra det och acceptera att jag är extra mamma, men som extra mamma betalar jag inget hemma;) Så jag har lagat mat, suttit lite i solen, sen ätit mat och ja, nu skulle jag och Jon till Djura men så sket sig allt det så nu vart det inget fika och jag var så sugen på att fika på gårdsfiket i Djura. Men men, får inte sova med honom i natt heller:( Så nu blir det lång tid tills vi får umgås igen, tråkigt tycker jag. Men ja, eftersom han är här nu så borde jag inte sitta här, utan gå och umgås med Jon. Slänger upp lite Kent bilder senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0