Dags för sömn

Det vart ingen spring tur när jag stod i medicin skåpet och letade efter Alvedon och näs spray, så frågade mamma mig om jag var seriös när jag sa att jag skulle ut och springa. Det var jag, men hon övertalade mig att försöka bli frisk och pigg innan jag började träna igen. Jag var inte så svår övertalad, huvudvärken sitter nämligen kvar. Ska försöka sattsa på att gå på Friskis och Svettis på onsdag istället, om jag inte följer med till Sälen vill säga. Skulle träffa tjejerna på onsdag men nu har ingen av dem svarat inte ens Sarah, så jag vi får se. Jag ska bestämma mig imorgon efter jobbet! Nu ska jag sova, behöver verkligen sova ikapp lite timmar. Sov dåligt i natt också fast Jon sov här, konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0