Torsdag

Jag är helt sjukt lat, så egentligen orkar jag inte skriva här. Idag har jag gjort två ryck, det första att gå och klippa mig och jag är helt sjukt fin i håret;) Ibland får man tycka att man själv är lite snygg;) Och sen har jag följt med mamma och handlat, för övrigt har jag haft världens sovmorgon, legat i sängen och bara vila hela dagen, bakat en kaka, ätit choklad, läst en text (borde läst minst tre). Har ett tränings uppehåll igen tills söndag eller måndag, måste se om jag kan bli av med ryggvärk och huvudvärken som dyker upp ibland. Men ja, jag ska nog hålla mig i form ändå, tack vare bra ämnesomsättning och någon liten promenad. Sen kan jag köra hårt tills jul eller ja sådär;) Jag åker till Sthlm på torsdag så då blir det väl inte så mycket gjort och säkert på tok för mycket fika och känner jag Jons farmor rätt så finns det nog en del godis i skåpen också;) Men det är bara jul ibland;) Jag ska trotts allt träna under julen och ta ut Moa på någon ridtur och sen hoppas jag lill-kusinen kommer en sväng så vi kan busa i snön:)

Nej ni nu ska jag sova, imorgon har jag skola mellan 9 och halv fem, tur vi åker bil så vi i alla fall är hemma runt sex tiden, vill inte veta när jag skulle vara hemma om jag åkte buss. Men det är lite skandal att gå så länge på en fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0