Tisdag

Nu är det snart tid för mig att rör mig mot träningen, ska gå in, det finns inte bilar så det räcker till här just nu! Och eftersom jag inte äger dem så får jag gå fast jag har längre att gå än vad min syster har att gå hem. Men ja ja, jag kan acceptera det. Dessutom behöver jag träna, skaka ur mig lite surhet. Jag vet inte riktigt vad jag är sur över, jag tror det handlar om folk som inte vill hitta på roliga saker för de har planer i januari och måste spara pengar och jag tror det handlar om vad jag vill men inte kan få. Men nu ska jag skaka av mig det här och glömma det, jag är inte sur längre jag är ingen sur människa det är slut med det, det har jag lovat mig själv och framför allt är jag inte bitter det är bara jobbigt att vara det.

Jag är glad och lycklig och jag har massa saker att se fram emot! Dessutom bryr jag mig inte om vad folk tycker och tänker för jag har annat jag tänker lägga min energi på! Så det så! Och jag tänker åka till Sthlm nästa vecka om jag så ska sova på gatan och gå dit! Jag behöver också lite miljöombyte ibland, Leksand kan bli aningen tråkigt i längden!

Nej nu lär jag gå om jag ska hinna förbi med böckerna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0