December

Ny månad, nya mål! :) Den här månaden har jag verkligen sett fram emot och jag tror den kommer bli helt underbar! Januari är inte fullt lika kul, jag måste hitta nytt jobb vilket jag just nu inte har ork att göra;) Jag antar att det löser sig!

Nå, den här veckan finns det inte så mycket planer för än att det ska tränas på ordentligt, min rygg är fortfarande stel, men nej det får inte stoppa mig;) Nog för att jag inte kommer nå riktigt dit jag tänkt innan jul, av någon anledning finns det godis vart man än vänder sig nu om dagarna;) Jag antar att man får leva med det när det är jul! Kan i alla fall träna för att motverka det lite;) Men ja nu till det lite roligare, tror jag ska till Sthlm nästa vecka och jul-shoppa:) Dessutom behöver jag massa saker, klänning, strumpbyxor, diadem, en väst, några t-shirtar, nya pumps, ljus jeans och säkert något mer också;) På tal om shopping, jag hoppas verkligen min fuskpäls kommer imorgon, längtar väldigt mycket efter den! Annars så har jag lovat Jon att vi ska gå på hockey när vi är i Sthlm också och sen vill jag på bio och så har jag planer på att åka förbi Uppsala på vägen hem på söndagen, har inte varit där på så lång tid och det känns lite dumt faktiskt. Men som sagt det är min hat-kärlek. Fast jag tror den håller på att släppa nu när jag har börjat bli så pigg och glad, det är krävt sin tid, men ja, jag förlåter staden för att jag inte hittade min plats och jag förlåter dig för att du inte ville vara kvar med mig, det finns viktigare saker än att vara sur! Och det är bara dumt att vara det länge!

Sen så blir de hem till bror min som fyller 18år, så det blir kalas och mys och sen är j det nästan jullov och det ska bli väldigt skönt, jag har nio dagars jobb så det är inte så farligt! Tyvärr både på annandagen och nyårsdagen, men jag får vara nykter, får ta igen det senare;) Jag jobbar i alla fall inte vid sju vad jag vet! Sen på jullovet kommer lill-kusinen upp och jag ska sätta mig på en häst igen, nu har det gått ytterligare ett halvår sen jag satt på en häst. Men ja det ska bli underbart det med, det saknas så ofta.

Ja ni den här månaden blir nog bara helt jätte bra;) Imorgon händer dock inte så mycket spännande, typ träning, promenad, plugg och sen träffa Jon, fast ja det är inte helt fel det heller jag tänkte åka dit och bråka med honom och katten;) Men nu ska jag lägga mig, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0