Vi mot världen

Borde gå och duscha, har varit och skuttat på friskis och svettis, bra jobbat av mig. Nu sitter jag och nördar Kent och funderar över livet. Kent skapar alltid sådan fundersamhet i mitt huvud, jag borde inte lyssna på Kent jämt, jag kan blir så sjuk av Kent. Men samtidigt kan man bli så lycklig, åh vad jag ältar Kent här till och från, kanske borde jag skaffa mig en annan hobby. Jag har det nu i för sig, jag ska börja träna massor igen, dagarna går fort då. Jobba, träna, plugga, äta och sova. Kan det blir lättare? Kan det blir tråkigare? Jag borde göra något av nytta, sattsa på något, glömma det som var. Strunt i att jag mår skit av tappa kontakten med människor, kanske ge fan i att tappa människor. Suck, nu ska jag rycka upp mig.

För jag blir så trött på mitt jävla gnäll...

Ska ta en dusch och sen äta ett äpple eller så och sen ska jag ringa Jon, sen ska jag sova bort ännu flera timmar. Tills jag vaknar vid sex och kastar bort åtta värdefulla timmar på ett skit jobb. Jag lovar här i bloggen mig själv att börja söka nytt jobb nästa vecka, så nu vet även ni att jag lovat!

God natt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0