Upp och hoppa

I natt vid kvart i ett började en eller två brandvarnare tjuta, hela huset flög upp, pappa konstaterade att det inte fanns varken brand eller rök. Så det var bara till att försöka återgå till sömnen, lättare sagt än gjort;) För lite mer än en timme sen så började det tjuta igen, tydligen någon som inte tyckte jag skulle ha lång sovmorgon;) Det fanns ingen rök eller brand nu heller, jag kollade. Funderar på om det är batteriet som är slut i någon av dem, mamma skulle ta med sig nya batterier hem, men lite obehagligt var det allt. Men ja, någon väckarklocka behöver jag tydligen inte i alla fall;)

Nu ska jag hoppa ur morgonrocken och klä på mig mjukis kläder, sen ska jag in till Konsum och handla mjölk och ägg, syster ska göra pannkakor till lunch och jag ska baka vidare! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0