Tuff träning

Jag, mamma och Vivianne har kört back intervall, det var tufft vill jag lova men envis som jag är så klarade jag det fint. Tur att min träning flyter på i alla fall, det är värre med det där med att sluta äta godis och kakor så ofta. Ska ta och se över om jag kan försöka sätta upp några mål över det. Jag och mina mål;)

Imorgon ska jag umgås med Amanda, hjälpa henne att städa sen äta lite mat och sen ska vi nog på Lucky, fast denna gång kanske vi inte ska dricka så mycket;) Har trotts allt ett jobb att sköta på söndag;) Men det blir nog trevligt jag ser fram emot det! Men mest av allt till 23e, inget jobb dagen efter, det kan bli galet, eller ja kanske dumt att gå in med den inställningen, måste faktiskt tänka på att inte förstöra min träning för mycket;)




Nej nu ska jag, göra någon nytta och sen sova! Hörs imorgon efter jobbet, när jag förmodligen sitter hemma hos Mandis och nördar;D

Förresten, imorgon kanske pappa ska fixa en bil åt mig, jag håller tummarna och då ska jag nästan bli i klass med Sarah;D Bra ljud är halva grejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0