Tränat

Har varit ute och sprungit idag, men det gick sådär, det behövs lite mer hård träning för att nå den formen jag vill ha i september. Ska man springa "Limsjön runt" så vill man gör det på en ganska bra tid. Jag kan om jag vill och jag kan, så jag kan nog köra sten hårt till september. För övrigt är jag lite sugen på att börja ro, se riktigt skoj ut när jag tittar på lilla syster och hennes kompisar. Kanske får jag satsa på en rodd karriär tills nästa vår;) Vi får se jag öppen för förslag, behöver något som verkligen tvingar och taggar mig till att träna. Det blir lite roligare då;)

Nu ska jag ta en kopp te och en macka och hoppas på att få min Alfa Romeo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0