Torsdag

Ännu en dag på jobbet, men det var lugnt idag. Jag gick i min stilla takt och bara tog det lugnt,  tänkte att det var bäst så om man ska jobba från sju hela helgen. Annars har jag inte gjort något idag, känner mig lite trött och vemodig som vanligt, förstår inte varför den känslan har bitit sig fast i mig. Men jag tror det blir bra bara jag får sätta näsa i mina böcker igen, det är så skönt, då vet jag verkligen vad jag håller på med. Det är bara så rätt, eller jag hoppas att det ska kännas så nu också, jag tror det! Det brukar lösa sig, det där med vänner i klassen och så. Det har då löst sig jämt förut;) Det är bara att släppa taget om det och inte vela och fundera. Jag är här nu och ingen annan stans, det är bara till att göra det bästa av situationen. Jag fixar det!

Nej vet ni vad, ska gå ner och baka en kaka, för efter den är det bara nio sorter kvar;) Och 8dagar tills jag fyller 20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0