Tisdag

Det här med att ställa till med fest är verkligen inte så lätt;) Men ja, jag har i alla fall bjudit in sen folk sen om det dyker upp det är en annan sak;) Vi blir i alla fall några och jag fyller 20år och det ska firas om så ensam;) Eller ja Sarah säger att hon ska ta igen sitt födelsedags firande också, hahaha, den här kvällen kommer vara urspårad det är redan klart;) Förresten har jag snart bakat klart allt till torsdag, ska bara göra brownies och en sockerkaka som ska bli prinsesstårta, sen är det helt klart! Så ja torsdag, fredag och lördag är helt fullspäckade, helt toppen tycker jag!

Nej vet ni vad ska byta musik på mp3n jag har i bilen nu och sen ska jag kanske kolla lite på skolmaterialet jag har som ligger här i en hög, är snart måndag;)

Kommentarer
Postat av: fia

Stort grattis på födelsedagen och ha en riktigt fin dag. Hoppas att du känner dig friskare!

Kraaam från fia

2008-08-22 @ 00:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0