Tisdag

Sitter hemma hos Jon nu, har inte orkat bloggat något idag, jag blir så trött när jag är ledig. Det är helt sjukt vill bara sova, imorgon ska jag sova tills Lassi kör semifinalen i rodd. Det går tio och tio och är det viktigaste under OS imorgon tror jag! Han ror faktiskt för samma klubb som min syster;) Fast till henne är jag en ganska dåligt stöttande syster, här ska hon ro SM och jag ska inte ens kolla;) Men som sagt, man fyller bara 20år en gång i livet och då ska det firas, har man då också ett helt hus för sig själv(min bror räknas inte) så gör det absolut inget!

Har varit ute och gått en promenad idag också, imorgon blir det friskis och svettis, känner att jag är inne i ett tränings flow just nu, hoppas det håller i sig! Sen har jag gått lite till också fast bara en kortis, Moa hästen får nämligen gå små, korta, lugna promenader, skönt för henne som stått inne hela sommaren!

Vad intressant det här inlägget vart;) Men men, jag gör inte så mycket intressant heller, imorgon ska jag klippa mig också. Så ja, det blir full fart imorgon med, sista dagen ledig, sen blir det jobb i fyra dagar igen, jobbigt!

Men nej orka sitta här, ska kolla lite på OS sammandraget nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0