Tänk att det bara krävs ord

Jag är sjukt dålig på att skriva här, jag kommer alltid på massa vettigt jag ska skriva. Men sen när jag väl sitter här går luften bara ur mig, som med så mycket annat;) Men idag har jag bakat två kakor, det gäller att vara ute i god tid inför min 20års dag som det i för sig är 18dagar kvar till, men det går fort! Det är skönt att allt man gör inte känns jobbigt! Det känns aldrig jobbigt att äta godis till exempel, jag måste verkligen skärpa mig;) Men det är som sagt sommarlov och snart är hösten här då får jag mer tid till allt hoppas jag, underbart med skola igen! Eller ja det tror jag i alla fall, men vad vet jag;) Känns lite vemodigt också att bo hemma igen och pendla till 45min om dagen, men ja det här löser sig till det bästa bara jag tror det och det tror jag. Mår jag bättre av något annat så hamnar jag där till slut.

Imorgon är jag ledig och på onsdag också, jag ska läsa, träna, baka, se på tv och kanske kanske, om jag orkar börja förbereda mig med lite litteratur och så. Men vi får se om jag orkar;) Ta det lugnt är i alla fall en viktig sak att göra, fast idag var jobbet inte så farligt faktiskt, inte alls som helgen. Men jag överlever allt och det bevisar alltid för mig själv hur stark jag är.

Sitter för övrigt här och lyssnar igenom Kent låtar, har lite svårt att bestämma mig för texten till tatueringen. Men ja, jag har ett tag på mig att bestämma mig. Men funderar faktiskt på att göra det i september/oktober, skulle vara helt rätt känner jag. Ska dock inte diskutera det med min familj först;) hahaha, tror inte de är tatuerings fän precis, men det blir snyggt det vet jag. Ska bara ha ett grymt teckensnitt också. Ja, det här ska jag ta tag i nu:) Är bara lite orolig att det kommer göra sjukt ont med alla blodådrorna och allt;)

Ja nu ska jag fundera vidare, räkna med uppdatering imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0