Taggad

Om jag började bli lite lätt taggad in för Lördag;) Det kommer bli super trevligt och roligt för den delen, dessutom ska jag till systemet på morgon och spendera pengar, tänk att något så onödigt kan vara så himla kul att få handla;) Det viktigaste är att man får handla själv och liksom kunna välja själv lite mer, hahaha, shit vad töntigt det här låter, men ändå sjukt kul;)

Så nu handlar allt bara om förberedelser, snart bakat klart allt jag ska baka. Sen ska tårtorna fixas och så inför det båda fikorna med släktingarna, se vart det inte så mycket mer med det. På fredag blir det bara jag och Jon med middag och så, blir bara mys. Sen på Lördag det är det viktigaste! För då blir det förfest och sen Lucky, nu är Lucky inte det optimala men ändå kul! ;) Hahaha, jag borde seriöst göra något annat än att längta till lördag, typ lägga in bilder på datorn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0