Som om det handlade om mod

Nu har jag bakat fyra olika sorters kakor, jag är alltså upp i totalt sju stycken på tre dagar. Sen verkar det vara lag på att man måste provsmaka lite av alla och som att inte det var nog så blev det pannkakor till lunch. Alltså jag börjar skolan om mindre än två veckor och jag tänker inte under några omständigheter rulla dit, så nu är det skärpning från min sida om jag så kommer få lov att låsa kylskåpen eller låsa in mig själv. Det blir dock lite svårt när man har ett jobb att sköta. Nej ni jag ska nog minsann lyckas med det här att bli lite vältränad igen, är upp i fyra dagar i veckan igen och det är en bra början i alla fall. Får se om jag utökar till fem i höst, beror på hur mycket jag kommer jobba och plugga. Första veckan är en hel vecka, fyra skoldagar, tre jobb dagar, jag tänker inte fortsätta så under hösten, det skulle bli döden för mig;) Nej men, lite för jobbigt i alla fall. Nu ska jag skriva ett träningsschema i alla fall, sådär grymt seriöst. Jag är grymt seriös när jag skriver mina listor, det är bara det att det inte jämt funkar i praktiken;) Men ja, jag löser det!

För övrigt är jag sådär slapp idag igen. Inget smink och mjukisbyxor, frågan är om jag någonsin kommer komma ur den här outfiten och i mina jeans till hösten;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0